hmm

Måste ju säga att jag kan tycka att det är rätt kul ändå..... får en komentar på vad man skrivit där någon skriver att dom varit min vän och försökt ställa upp men pga av min brist på tillit så har den vänskapen försvunnit.... jobbigt det där..när man inte ens kan minnas att man faktiskt har förlorat en vän just pga tillits problem..visst´har man förlorat vänner men tycker att jag borde ha kommit ihåg om jag mist en vän som har försökt ställa upp för mej?? eller? sen att skriva en komentar och inte ens namnge sig själv..undra jag om man verkligen har varit vänner då? om man inte ens kan stå för vad man skriver<? Jag hopaas och tror ändå att mina sk vänner iaf kan stå för vad dom tycker...så undra jag om den här personen verkligen har varit en vän.... sen e det ju faktiskt så att hade den personen varit en riktig vän så hade den personen inte försvunnit för att jag har problem med tillit utan funnits kvar ännu mer just av den anledningen........!!
Ja ja skit samma.... folk får faktiskt tycka och tänka och säga vad dom vill..det kallas väl yttrande frihet antar jag.. jag tycker mkt men säger det alltid rakt ut! orkar faktiskt inte med era jag har försökt finnas där och jag ställde upp för dej i tacksamhet för vad du gjort..skit ner er allihopa..jag vill inte ha era tjänster i tacksamhet till mej..jag har gjort saker för att det känns rätt i hjärtat inte för att få nåt tillbaka vad ni än tror......... och att ens skriva jag gjorde det av tacksamhetsskuld är bara erat sätt att bevisa att ni tror att jag gjort saker för er för att få något tillbaka.....och det bevisar bara hur lite ni tror på andra människor..... pinsamt att ni inte tror högre om andra människor. men det är erat problem..NI sitter säkert i erat egna lilla mörker och era egna små problem som ni inte vet hur ni ska ta itu med..... tycker synd om er som har så lite tillit till andra människor ändå...och jag tyckte jag hade tillits problem....
Tänk nästa gång att någon faktiskt hjälper er för att den personen vill det och inte föväntar sig något tillbaka utan kanske blir illa till mods av att ni tror det.... IDIOTER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0